Tuesday, December 6, 2011

Banantestet

Alltså. Det där testet med penna under tutten. Jag klarade det väldigt länge. Definitivt under högstadiet då jag knappt börjat växa. Å även senare kunde jag stoltsera med förvånansvärt spänstiga (?) tutts.

Men nu alltså. Inte precis. Nån påminde om penntestet när jag å tre prominenta devilwomen var i Helsinki för nån månad sedan. Jag grabbade tag i närmaste föremål för att påvisa att mina bröst post graviditet å amning har antagit en ny skepnad å är långt beyond penntest.

Jodå, det gick alldeles utmärkt att fästa en banan under tutten.

4 comments:

  1. Jag klarade en fjärrkontroll redan före graviditet.

    ReplyDelete
  2. Jag körde tandborsttestet strax efter att Majken föddes. Den satt kvar. Skulle den nog göra nu också.

    ReplyDelete
  3. Coolt att klara fjärrkontrollen! Måste testa när jag kommer hem. Penntestet visade på hängtuttar redan under gymnasiet, vilket var en besvikelse eftersom det var på den tiden man faktiskt brydde sig om sånt.

    ReplyDelete
  4. Bananer å fjärrkontroller = det nya svarta!

    ReplyDelete