Sunday, August 12, 2012

Semesterskryt

Vi bor på en sån där resort som jag för tio år sedan drömde om att kunna gå in på. Då bodde jag i sunkiga rum med fläkt å kallvattendusch. Nu har vi infinity pool, egen strand, en trädgård full av spännande saker att upptäcka för en liten cheetah, balkong med havsutsikt över södra Koh Phangan, osv osv. Å så har de en ekologisk kryddträdgård å stöder projekt för skadade elefanter.

Så småningom, om vi får fler små cheetahs som blir stora å alla ska ha sin egen, flygstol, sängplats å tallrik kommer sånt här att bli för dyrt igen. Så vi passar på.

2 comments:

  1. Låter inte helt fel. Känns som att det är dig jag ska prata om när jag och maken spånar på att vi måste ta igen långresan vi missade med E nu när vi ska vara föräldralediga igen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do it säger jag. Resa med barn är kul om än inte alltid så avslappnande.

      Delete