Friday, December 14, 2012

Lista

Lista härifrån. Just nu:


Jag är för tillfället trött å hängig å frossig.
Jag är bra på att orka jobba hemifrån ändå.
Jag tycker inte om när folk slösar med min tid.
Jag är dålig på att hinna allt jag vill.
Jag läser bloggar å DN å böcker.
Jag gillar när alla i teamet är friska å cheetahn trivs på förskolan.
Jag sjunger mycket för cheetahn.
Jag älskar cheetahn å solrosen.
Jag är inte speciellt bra på att få alla rätter varma å klara samtidigt till en finmiddag.
Jag föredrar att sova 8-9 timmar per natt.
Jag tycker om vörtbröd med ost.
Jag är beroende av müsli till frukost.
Jag har på mig luvtröja, vitt linne, grå mjuka leggings, rosa strumpor, vita trosor = jobbar hemifrån.
Jag dricker grönt te med japansk körsbärssmak.
Jag lyssnar på tystnaden å lugnet.
Jag blir arg på orättvisor å lögner.
Jag är rädd att vi aldrig blir friska hela teamet igen å att cheetahn alltid ska vara så här gnällig å oharmonisk som nu.
Jag önskar att jag kunde trolla oss friska å ge oss en resa till varmt land pronto.
Jag är pinsamt dålig på bollsport.
Jag är uppväxt på en gård utanför Bjuv i Skåne. Fast först fem år i lägenhet å villa i metropolen Teckomatorp.

No comments:

Post a Comment