Monday, January 21, 2013

Vecka 10

Blir galet trött av EN arbetsdag. Vill gråta mest bara. Fattar inte hur jag ska orka jobba nåt alls, känner mig tom å slut å deprimerad.

Får ett plötsligt sug efter specifika saker typ salta hårda grodor å chips med dip (äter aldrig chips annars). Men jag är sällan sugen när jag väl har tillgång å aldrig sugen på nåt alls i affären. Pressad apelsin det enda jag vill ha konstant å inte tröttnar på. Tackar herren (eller åtminstone solrosen som köpt den) för juicepressen.

Blev irriterad när jag ringde barnmorskan närmast å bestämde att det här inte var en strid värd att ta. Jag ringde vår gamla. Fick tid för både besök å ultraljud direkt. Älskar vårdpersonal med servicekänsla, empati å förmåga att anpassa sina erbjudanden efter personen.

Orkar inte träffa så mycket folk. Känner hur jag helst bara vill vara ensam hemma. Blir mycket glad när vi "måste" jobba hemma en dag eftersom vi ska byta kontor å inte kan vara på plats när flyttlasset går. Myser hemma i min arbetshörna som består av två fåtöljer vid fönstret. Äter tre polarkakor med ost å smör. Misstänker att mitt compulsive ostmackebehaviour från cheetahgraviditeten börjar nu å kommer ta ut sin rätt. Har inte gått upp ett gram hittills så det är väl dags.

No comments:

Post a Comment