Tuesday, April 23, 2013

Vecka 23-24

Nu går veckorna snabbt. Jag väger 6 kg mindre än vid samma tid i förra graviditeten å det känns verkligen att jag är lätt å rörlig. Skönt för ryggen, skönt för att jag kan ha mina vanliga kläder, skönt för att jag kan gå snabbt.

Eller, well. Inte så snabbt just prick nu då. Nu har jag fått ta över den förkylning å hosta som cheetahn hade förra veckan. Å jag känner  mig verkligen ruggig. Har svårt att andas å flämtar så fort jag rör mig. Luktsinnet är som bortblåst å nästan smaksinnet också. Blä. Ändå är jag hungrig som en varg. Mycket märklig känsla att äta massor men inte känna smaken ordentligt.

Har gått statistikkurs i fem dagar men nu är den över i väntan på tentamen så från å med idag har jag välbehövd sjukstuga för mig själv.

Nya cheetahn håller mig sällskap. Läste om en bebis som nyligen fötts i vecka 25 å klarat sig fint. Det är ju alldeles strax! Är inte upplagd för så snar leverans måste jag säga.

No comments:

Post a Comment