Sunday, May 31, 2015

Bokutmaning

Jag ser mig själv som en som läser mycket men ärligt talat går det upp och ner. Och det har länge varit mest ner. Försöker läsa med barnen men önskar att jag gjorde det mer. Försöker läsa själv men ibland blir det mest bloggar och tv-serier (Som t ex Jordskott. Såg slut igår och känner mig lätt smutsig efter tio timmar waste of lästid som jag lagt på usel dialog, tråkig story och utrop av "Josefiiin"). Men på sistone har jag ändå läst flera böcker och har flera intressanta på g.

Och idag läser jag ut den här. Lättläst. Men inte nån direkt läsupplevelse. Montelius intervjuad i P1 om kulturtanter var betydligt intressantare än att läsa boken. Ska diskutera den i min bokcirkel på tisdag.

Och redan imorgon kör jag igång bokutmaning här i bloggen! Den som läser får läsa!

No comments:

Post a Comment