Wednesday, September 7, 2011

KIPs tisdagslista med mera

Det enda jag varit förbannad över den här veckan är cheetahns något försämrade sovrutiner. Hon funkar ganska bra om vi kör enligt strikt schema. Men vem pallar vara stenhård å trimma in det till perfektion tre dagar innan semester? Usch så trött jag var en natt när hon var vaken typ 03-06. Å så fin solrosen var som efter typ en timme sa att jag kunde gå å lägga mig i gästrummet så tog han hand om henne.

Nu kom jag på. Jag är förbannad på Ryanair också. Å deras olika märkliga regler. Å på att vi måste gå upp 04.14 för att hinna med ett flyg 08.20.

Å så är jag förbannad på att jag inte hinner läsa bloggar. Eller blogga. Jag har ju ändå semester. Å solrosen är pappaledig. Liksom.

Nåja. Om 6 timmar uppstigning för färd till Italien. Det kommer sannolikt att bloggas dåligt. Men jag kommer tillbaka!

Å till alla tjuvar som läser det här: vår lägenhet är utlånad så ingen idé att göra inbrott.

No comments:

Post a Comment