Sunday, December 19, 2010

Jag har inget att prata om

Jag kan inte påminna mig om att ha haft nån form av sex emot min vilja. Det är inte samma sak som att jag inte ångrar vissa saker. Vissa erfarenheter kunde jag varit utan. Som en hel del såna här. Å jag önskar att jag insisterat på kondom oftare (läs: typ nånsin, kan bara påminna mig om att jag gjort det två gånger).

Ungefär som att det inte behöver vara mer traumatiskt än:

Det gjorde ingen skada, men det gjorde ingen nytta.
Och även tomma nätter följs ju av en dag.



Däremot vet jag att jag tänkt varför slog eller våldtog du inte mig istället när jag blivit utsatt för lögner och svek. Det gör mig fortfarande ursinnig att folk säger bullshit som "ta det inte personligt" eller "alla måste ju få välja" när nån just tagit ifrån MIG MIN rätt att välja. Jag står fast vid att det hade varit något förlösande över blåtiror, ärr och blod.

Låt oss prata om det också.

No comments:

Post a Comment