Monday, May 2, 2011

Invägning vecka 13


Måndag=invägning och mått.


Vikt: 58,5

Byst: 95 cm
Rumpa: 92 cm
Mage: 87 cm
Dagens bonus = lårets tjockaste del: 53 cm

Mål (senast vid 2011s slut): 54 kg, mage<78 cm samt så snygga tuttar som möjligt.



Kommentar: Ner! Ett kilo kvar till så kallad inskrivningsvikt. Men då hade jag redan gått upp 2,5 så se det räknas inte. Dessutom ska vi börja jobba på att få kilona på plats också. Det må vara färre kilon men de är i form av flubb å tar enormt mycket plats. Jag kommer definitivt inte i mina smalare kjolar (eller jo, jag kommer i dem men det väller över massa slappt odefinierbart fett. Solrosen säger att jag ser ut som en tonårstjej som är fet men ändå envisas med att ha smalkläder) å vissa byxor stannar över låren. Mer fett ska bort. Mer muskler ska skapas. Just nu: fortfarande galen träningsvärk efter lördagens body pump = första träningspasset efter Edith. Godisavvänjningen går helt okej, inte köpt nåt sedan förra söndagen. Ätit lite mörk choklad å några daimkolor i lördags dock. Har babybel å virgin mary som substitut. Dags för promenad!

No comments:

Post a Comment