Tuesday, September 19, 2017

Medievanor

Började titta på Handmaid's tale igår. Lovande.

Solrosen och jag såg klart Narcos senaste säsong dagen innan. Var bättre än väntat.

Ser också: Tro, hopp och kärlek, Gift vid första ögonkastet, diverse dokumentärer. Rekommenderar starkt: Radikalslöjdaren.

Och har jag så smått börjat se Paradise Hotel. Inte helt fast men tänker att jag kanske ska se ett avsnitt i veckan eller så. Ser det som omvärldsbevakning. Tittar just nu på förra veckans onsdagsavsnitt medan jag dricker te, läser tidning, bloggar och jobbar.

Läser Svd nästan varje dag. Kollar DN på mobilen. Läser DI weekend digitalt på helgen.

Roligaste podden just nu: Bingo och Katrins Relationspodden som jag upptäckte häromveckan. Kommer väl tröttna på sikt men skrattade högt för mig själv på gatan häromdan när jag lyssnade. Lyssnar ibland på Kakans Under huden men föredrar när det är fokus hudvård snarare än fashion. Har tröttnat lite på Mia Skäringer och Anna Mannheimer.

Senast läst: Basquiats änka. Håller på med: Det var vi. Ska börja på: Mitt namn är Lucy Barton.

No comments:

Post a Comment