Friday, May 17, 2013

Vecka 26-27

De där veckorna bara passerade. Fast det började också bli allt mer påtagligt att jag har en inneboende. Den stångas, boxas å gör akrobatiska övningar. Särskilt mot revbenen på min högra sida. Det är allt utom skönt. Å så har jag halsbränna nästan jämt. Å rastlösa ben. Att sova skönt är en utmaning som ofta kräver novalucol å rejält med kuddar å väggar att luta mot för att bli riktigt bra. Jag känner mig inte särskilt gnällig egentligen. Men ganska hormonell. Vill gråta åt mycket. Är trött å seg. Nu är det helg.

2 comments:

  1. tycker man får gnälla lite. det är ok. vi har ändå en inneboende som inte ta särskilt mycket hänsyn till vår dygnsrytm, kapacitet etc etc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helt sant. Hänsyn, i vilken vecka är det den utvecklas? 29-30 nånting?

      Delete