Monday, October 21, 2013

Nu kan du komma, vintern!

Köp båda! Sa solrosen. När jag frågade om jag skulle fokusera på kavat extreme eller kavat vindeln på Tradera. 

Så jag räknade ner sekund för sekund när de två auktionerna gick ut. 20 sekunder innan slut smashade jag in mina bud. Å vann.

Nu har alltså cheetahn inte mindre än tre par stövlar för 825 kr totalt. OBS att nedanstående kostar 700 pix styck nya. 

Å jag har mätstickan! 

Mvh nöjd morsa som hoppas slippa tänka på barnskor till i typ mars



2 comments:

  1. VA!? Var det DU som budade emot mig på dessa!? Närå, bara skoja men också Lovisa har fått nya liknande pjucks. Dock försvann första paret (rosa) mystiskt i posten, så nu är ett par vita pp väg istället. Typ samma peng som du spenderat men bara ett par skor :(
    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hu vad synd med posten. Borde liksom inte kunna hända. Hoppas de vita blir fina å gillas av L. E hade vita kängor förra året men gillade de ärvda blå-gröna kavatstövlarna bättre så nu kör vi på stövlar rakt av.

      Delete