Wednesday, March 23, 2011

Sister wives

Sister wives. Dokuserie om en ploygamistfamilj i Utah. Som en hungrig narkotikahund dras jag till böcker å tv av det här slaget. Just den här nosade jag upp i ett inlägg hos Maria - underbart!

Om solrosen tog sig en andra fru skulle jag kunna jobba å min sister wife amma/tvätta/städa/torka kräk, right? Eller så skulle jag å min sister wife jobba å solrosen bli hemmapappa.

I serien är första hustrun matchmaker. Betyder det att det är jag som ska leta upp potentiella sister wives åt oss? Eller kan jag hitta oss en "brother husband" istället? Nej just det, Kody (mannen i serien) kallar det vulgarity att ens tänka på nån av hans fruar med en annan man.

2 comments:

  1. Ingen kanal...kanske kan köpa hel säsong kopad i dina trakter men oklart om serien ens fått sån spridning ännu.

    ReplyDelete