Monday, August 1, 2011

Hur mycket ska du ha för att inte gå till jobbet idag?

Frågade jag solrosen i morse. Han pussade mig adjö å gick till jobbet. Jag förstår honom.

Vi monterade om cheetahns säng i helgen. Efter att hon lyckats rymma över stora kuddbarriären häromdan kändes det nödvändigt.

Natt ett: succé. Sov själv utan problem 22-05. Sen mat å somnade om mellan oss.
Natt två: svårsövd efter en allmänt kinkig dag men somnade typ 21. Vaknade 01 pigg som en mört. Ointresserad av mat. Intresserad av akrobatik, klia sig i ögon å nacke, rivas, dra mamman i håret, sparka på pappan.

Det slutade med att jag å cheetahn sov i det svalare gästrummet där jag kunde barrikadera in ungen mellan mig å väggen. Hon krånglade rätt mycket. Jag gillar inte att börja veckan med att vara dåligt utsövd.

No comments:

Post a Comment