Tuesday, August 9, 2011

Jennys tisdagslista..

Ok. Här kommer veckans tisdagslista. Jag börjar med att varna om att det kommer bli en hel jävla del självömkan..

Så vad är jag bitter på?

-Först och främst, jag är sjuk, det är så jävla bittert, jag är sur på att min sambo inte är alls lika schysst mot mig som jag tycker han borde vara. Jag är lack på min jävla puckodoktor som inte vill träffa mig, utan som tycker det är fullständigt ok ätt ha haft huvudvärken från helvetet i en vecka o som tycker jag kan höra av mig på fredag om jag inte blivit bättre. Och fy fan va trist det är att va sjuk? Jag dör ju tråkdöden. Finns inget att göra alls.

-Jag blev också mycket bitter när jag läste den här artikeln i morse: http://www.sydsvenskan.se/opinion/aktuellafragor/article1523601/Stoppa-hogerns-skolpolitik.html

Eftersom jag är sjuk, ligger i sängen o Blogger från mobilen så blir det inte mer.

Utifrån the secret-religionen så undrar jag dock vad fan jag gjort men nåt måste det va. Men nu önskar jag mig att bli frisk. Jag är lågavlönad o har inte rad att ligga i sängen o få liggsår.

No comments:

Post a Comment