Tuesday, August 2, 2011

KIPs tisdagslista

Saker som denna vecka gör mig bitter, som får mig jävligt irriterad, som gör att jag vill skjuta människor (neeej inte på riktigt kanske):


- att Jenny fortfarande inte har berättat hur det var i Istanbul.
- mammor som är extremnoga med att klä sina barn pretto-eko-könsneutralt men samtidigt klär sig själv superpyntigt kvinnligt. Hur var det nu barn gjorde?
- att barnvagnar görs i så fula färger. Kan välja på spygrön, svart, röd å blå typ. Utom Teutonia å Brio fast de har inga billiga bra resesulkys.
- Erik Hellsborn. Så himla synd att han stängt sin frågestund redan. Jag hade så gärna velat fråga honom vilken hans favoritberättelse i bibeln är.
- Försäkringskassans pappersbrev som varje månad berättar hur mycket föräldrapenning jag får. Förlåt, fått två dagar tidigare. Snela sluta skicka å spara skog å porto.

No comments:

Post a Comment