Wednesday, October 3, 2012

Tur att det inte var mobilen

Idag tappade jag mitt jobbpasserkort. I toaletten. När jag reste mig upp för att spola. Innan jag spolade alltså. Rakt ner. I kisset. Å mensblodet. På jobbtoaletten.

Plockade upp det, tog loss kortet, kastade hållaren. Alcogelade kortet gång på gång.

Nu måste jag be receptionen om ny hållare. Å ha en riktigt bra ursäkt till varför den gamla är borta. När min förra gick sönder ville de ha den i inbyte. Har inte alls lust att berätta vad som hänt.

PS. Jag hör till dem som inte har med mobilen på toa så det skulle över huvud taget aldrig hända att den gick samma väg.

2 comments:

  1. Ursäkta om jag inte kan låta bli att fnissa lite... Hoppas att du hittar en bra ursäkt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Behövde tack å lov inte förklara mig. Skönt! Å från å med nu vågar jag inte ha korthållaren i linningen på stretchiga kjolar...

      Delete