Wednesday, February 6, 2013

Vecka 14

Känner mig betydligt mer hormonell igen. Oproportionerligt arg över saker. Håret är så där snyggt nästan jämt. Glansigt å fint även om det tvättas sällan. Alltid något.

Det syns absolut inte på mig fullt påklädd men magen känns allt mer å är svår att hålla in. Men fortfarande har jag inte gått upp nåt i vikt. Jag har mina vanliga kläder å byxorna är hängiga över rumpa å lår där jag sannolikt minskat i vikt medan mage å tuttar ökat lite. Jag är inte jättenöjd med detta. Skönt om jag inte går upp 20 kg som med cheetahn såklart men samtidigt orolig för att nåt är fel eftersom jag inte alls ökat på vågen. Är inte alls så sugen på mat. Hallonsnören är jag dock sugen på i skrivande stund. Mådde illa i morse å köpte citron-ingefärstepåsar å en smaskig fralla på Cajsa Warg på väg till jobbet.

Sover lite bättre igen. Solrosen är bortrest så cheetahn å jag delar säng. Hon sover typ 19.30-7 å jag 22-7 så vi är utsövda å pigga. Ändå kände jag i morse när jag vaknade att jag längtade tills en får gå å lägga sig igen.

2 comments:

  1. Åh vad mysigt med lite gravidkrämpor! Är nästan lite avis! kramar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaså det säger du :-)

      Så fort du bara får sova hela nätter igen så kommer du bli sugen på en nummer tre har jag visst på känn...

      Hörde förresten Sigge Ekelund i en podcast säga ett han "skaffar" fler barn för att han alltid vill ha en tvååring hemma. Å jag är beredd att hålla med - så himla kul det är med en tvååring! Hoppas detta solskenshumör å de bra vanorna håller i sig tills nya bebisen kommer...isåfall kommer jag också ha svårt att nöja mig...

      Delete