Monday, January 23, 2017

Så går en helg...

...när mormor och morfar kommer på besök. Och det var fullt ös och inte alls många bilder tagna. 

På fredagen åt vi middag och hade försenad julklappsutdelning och för tidig födelsedagspresentutdelning.

Jag och mamma var på slottet på utställning medan övriga gjorde miniutflykt till parken. Mamma fick bjuda eftersom jag som medlem i republikanska föreningen inte ville sponsra. 
Sen fick solrosen och jag en kväll ensamma. Vi åt på Teatern och såg Lion på bio. 

På söndagen åkte solrosen och jag för typ första gången nånsin och tränade tillsammans. Sen åkte vi till Tyresö slott och åt lunch. Först körde mina föräldrar fel på E4. De hamnade vid Kungliga tennishallen. Alltså på diagonalt andra sidan stan från där vi bor. 

När vi kom hem bakade morfar vaniljhjärtan. Barnen lärde mormor spela spel på iPad.


Sam hostade hela helgen. Igår hade han lite feber. Idag snor. Och vab. Vi vinkade hejdå till mormor och morfar. Sam ritade sina första huvudfotingar (ögon och mun fick jag göra). Och målade skägg i sitt ansikte. Varpå det blev skumbadsdags.

No comments:

Post a Comment