Tuesday, September 9, 2008

Dokumentation av devilworkshop

Det begav sig under en spontant uppstånden workshop i ödmjuk ledning av Devil consulting Ltd. i fredags kväll. Huvudresonnemangen rörde koordinater för jämställdhet och passion. Det innebär uppenbarligen i vanlig ordning ett idogt jobb att nå önskat läge. Om det ens är möjligt. Dokumentation bifogas.

Snygghet-intressanthet är så mycket enklare att diskutera. Jag minns inte vem det var som myntade begreppet knullakvadranten. Men jag gillar det starkt. Begreppet alltså.

7 comments:

  1. (Egentligen skulle jag vilja förklara följande med en dans)

    Jag ber om ursäkt för att ha planterat en matematisk oegentlighet i gruppen; det heter naturligtvis "knullakvadrant" och ingenting annat.

    --marcus

    ReplyDelete
  2. Ah, är det månne uppfinnaren som avslöjar sig här själv också? Då har vi löst två knutar på en gång. Rättning genomförd.

    ReplyDelete
  3. alltså jag fattar ingenting. jag kräver en förklaring.

    ReplyDelete
  4. Det går att boka in sig på en devilworkshop för den som inte förstår. De arrangeras av devil consulting i Stockholm. Mot betald resa kan workshops också ordnas på andra orter.

    ReplyDelete
  5. Det här låter verkligen intressant!

    Är det någon mer som är beredd att chippa in för att anlägga en sådan WS i Malmö-regionen?

    Finns det några PPT-slides till workshoppen? Jag tycker att det verkade otroligt invecklat att ha lite material att vila ögonen på hade inte suttit fel.

    ReplyDelete
  6. För de intresserade kan en workshop erbjudas i malmö kvällen sön 5 okt. Kurslokal i rosengård. Givetvis ingår studiematerial, pascal.

    ReplyDelete