Monday, May 23, 2011

Invägning vecka 15

Måndag = invägning och mått.



Vikt: 59,1

Byst: 95 cm
Rumpa: 92 cm
Mage: 86 cm

Mål (senast vid 2011s slut): 54 kg, mage<78 cm samt så snygga tuttar som möjligt.

Kommentar: Jag missade att uppdatera bloggen förra måndagen trots att jag vägde å mätte. Så jag hoppar över det å så blir det idag istället. Sen sommaruppehåll. Jag är nöjd även om det är trist att nedgången planat ut å kräver mer arbete. Men det är okej. Jag vet att lite jävlar anamma skulle fixa det där. Å trots allt ammar jag fortfarande så jag måste ju äta. Det där om att amning i sig skulle bidra till viktnedgång? Kanske. Vet ju inte hur läget varit om jag inte ammat. Men uppenbarligen inte så mycket att alla kilon rasat. Jag har börjat träna på riktigt också. Friskis å jag. Skivstång å cirkelträning. Mammagympa med bebis på filt en gång men det var verkligen urtrist.
Rabarberplantan på innergården. Syrénsaft i kylen. Pannkakor med gräddglass å blåbär. Nu ska jag njuta av sommarens smaskigheter. Å nej, de innefattar inte lösgodis eller hallonsnören å absolut inte skabbig skräpmat à la Gröna Lund/Kiviks marknad. Under tiden, fortsatt träning förstås. Till hösten? Då börjar den riktiga träningen inför nästa års tjejvasa.

No comments:

Post a Comment