Thursday, April 4, 2013

Preggohungern

Alltså, den här hungern jag börjat känna de senaste dagarna. Näst intill obegränsad. Jag åt fet yoghurt med banan, honung å müslli till frukost hemma. 90 minuter senare var jag vrålhungrig å åt en croissant. Vid lunch var jag vrålhungrig. Åt min väl tilltagna lunchlåda. Kompletterade med en chokladboll modell större. Middagen vid 17.30 var sådär god så jag åt möjligen inte så mycket som jag borde. Har ätit ett halvt paket HD-glass nyss.

Är fortfarande sugen på nåt. Visst måste det vara nya cheetahn som behöver massa energi för att bli stor å stark, visst?

1 comment:

  1. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted
    to mention that I have really loved browsing your blog posts.
    In any case I'll be subscribing for your rss feed and I'm hoping you write
    again soon!

    Feel free to visit my web-site - electric juicer

    ReplyDelete