Monday, March 25, 2013

Medaljdag

Jag hade sovmorgon igår. Vaknade dock 07. Tre kvart innan övriga teamet. Å i stället för att sova räv å slappa för mig själv gick jag upp å gjorde våffelfrukost. Jag hade ett enda önskemål: att slippa gå ut på hela dagen. 

På förmiddagen tillbringade jag en bra stund under soffbordet. Cheetahn bygger koja å sen är det bara att lägga sig där å se bananer i pyjamas på ipaden. 

Jag dammsög också. Fast det är den hushållsuppgift jag ogillar mest (mina bästa grenar är tvätt och att fylla en diskmaskin på ett effektivt sätt). Å så torkade jag köksgolvet. Å tvättade å vek massor av tvätt. Döm om min förvåning när jag dessutom tog mig an å rensade badrumsavloppet. Cheetahn stod bredvid å ropade "gammalt äckligt, gammalt äckligt".

Sa jag att jag dan innan bakade Rimbobullar med cheetahn? Å att vi pysslade påskkort?

Kände mig verkligen som mom of the year å värd guldmedalj.

Inte så att solroen å cheetahn var syssloslösa igår. De fixade en av våra barnvagnars däck som var snett. Å solrosen lagade massor av mat så att vi inte behöver tänka på det på hela den kommande veckan.

Sen var det kväll å jag såg de sista avsnitten av Girls s02 å somnade tidigt. 

No comments:

Post a Comment