Wednesday, May 23, 2007

riktiga kvinnor

Anna Hagwall valdes INTE till andre vice ordförande i Sd på grund av att hon är kvinna. Det förtydligade gråkostymerna som talade för henne. Hagwall valdes för sin kompetens. Vad denna består i är emellertid oklart.

Men jag tror dem. Jag tror inte att Hagwall valdes för att hon är kvinna. Mig hade de till exempel aldrig valt trots att jag har både bröst och fitta.

Hagwall talar om kvinnans naturliga kall och roll. Hon vill värna familjevärden.

Det är såna kvinnor Sd vill ha. RIKTIGA kvinnor. Kvinnor som gärna underordnar sig och snackar skillnader.

Nu ska Hagwall skapa ett kvinnonätverk. Jag föreslår att devilwomen anmäler sig kollektivt.

2 comments:

  1. bra bra bra. har alltid tyckt de verkar sympatiska dom där SD:arna

    jag vill mest spy.

    äckel.

    blää.

    ReplyDelete
  2. Hehe... Låter som en bra idé! Läst Metro idag om att mammor som jobbar deltid har ungar med högre betyg.. (läste bara löpet, men det verkar intressant)... =)

    ReplyDelete