Monday, November 14, 2011

Om det vore tisdag idag skulle jag bli förbannad

"Jag skulle aldrig ta emot blod från homosexuella. Det vore att uppmuntra ett omoraliskt leverne."

"Att kvinnor står i köket och lagar mat är väl ganska naturligt, och utan våra 2 miljoner invandrare så hade vi nog haft det väldigt trist här, men man ska kunna välja själv vilket sorts blod man ska ta från,,,och ja, jag omedvetet har väldigt väldigt svårt för homosexualitet bland män. Och jag hoppas att så förblir fallet."

"Jag skulle inte vilja ha blod från någon av ovanstående debattörer, risken för smittsam dumhet är överhängande. Kan tänka mig att det finns folk här som tror både på gud, spöken och troll. Det märks att man har hamnat i en byhåla."



Men nu sitter jag bara å skrattar åt kommentarerna till artikeln.

Om jag nån gång får blodtransfusion ska jag be om MSM-blod.

2 comments:

  1. Och jag sitter och skrattar åt det här inlägget! :-)

    ps. Jag tänkte på att det vore kul att ses för det var himla trevligt den där gången, och då kom jag på att jag inte vet var du jobbar. Om det är nära mitt jobb kanske vi kunde luncha? :-)

    ReplyDelete
  2. Ja, lätt att vi ska luncha! Vi kan väl avhandla det via mail!

    ReplyDelete