Monday, October 10, 2011

I hotellsäng

Stor säng för mig själv efter jobbmiddag. Solros å cheetah i Bohuslän. Hade svårt att somna natten innan. Ville bara mysa med cheetahn men hon är inte av den mysiga sorten att hon vill ligga nära å sova. Krånglar bara då. Undrar om hon kommer komma i en nära-nära-period nån gång. Idag har hon tydligen slagit sig så det kom blod men i övrigt haft det alldeles utmärkt fint med släkten.

Å här ligger jag å tänker precis som bitter på hur nöjd å glad jag är med livet å hur fint allt är. Jag älskar att jobba igen. Å jag älskar att vid sidan av det här jobbet å det där jobbet ha en solros å en cheetah att få vara med.

Imorgon kväll skulle jag å kamrat I köttfrossa på AG. Inställt för I måste jobba. Så det blir till att jobba in flex för mig tror jag bestämt. Fint att samla på sig.

Å så blir det min första natt ensam i vår lägenhet sedan vi flyttade in för ett år sedan. Märkligt.

2 comments:

  1. Ja det är inte så dumt alls det här. Hemma i soffan nu efter teambuildinggrejen. Jobbar förvisso läser ikapp rapporter å artiklar. Men har ätit mozzarellasallad till middag, kan sprida ut mina papper på hela soffbordet, ha en varm tekopp bredvid, ha tvn på å ÄNDÅ koncentrera mig alldeles prima. Å inga leksaker utspridda. Mycket lyxigt. Å mycket fint att få samla energi å få längta lite.

    ReplyDelete