Saturday, October 15, 2011

Mina vänner-enkät

Enkät hämtad från Bondhustrun.


Namn: Kristina
Smeknamn: KIP
Ålder: 32
Bor: Kungsholmen.
Sjärntecken: vattukvinna.
Äter helst: asiatiskt, ost, kakor.
Favoritfärg: svart, rött, blått.
Bästis: Min bästis H å jag gick hos samma dagmamma från att jag var tre å hon två år. Vi ses fortfarande när vi har möjlighet. Å vi fick barn med en månads mellanrum. Sen har jag fått nya bästisar i olika sammanhang, många fina djävulskvinnor å en å annan man.
Bästa ämne i skolan: Svenska å samhällskunskap.
Bästa film: Nån dokumentär. Kokvinnorna var fin.
Film jag aldrig vill se igen: Transporter. Blairwitch project. Å alla som filmas med ryckig kamera.
Fritidsintressen: resa, laga mat å baka, läsa bloggar å böcker, blogga själv, sällskapsspel.
Vill jag bli: Inget specifikt enskilt, vill testa många saker, det är egenvärde i sig för mig.
Drömresmål: Nordkorea.
Detta visste ni inte om mig: Jag är (passiv) medlem i Lottorna å har varit engagerad i diverse av försvarets ungdomsverksamheter.
Är jag hemligt kär i: Ingen.
Blir jag lycklig av: När jag har balans i livet, får sova lagom mycket, orkar med allt jag vill på dagarna.

No comments:

Post a Comment