Wednesday, March 7, 2012

Flunsa trots vaccin?

Verkar det som att jag har fått. Kollegan skickade hem mig från jobbet efter tre timmar igår. Sen sov jag. Å hade frossa, ont i lederna, ont i halsen, ont i magen å ingen aptit. Det sista är närmast att betrakta som en fördel med tanke på att jag ätit som inför ett smärre Vasalopp trots obefintlig träning den senaste veckan. Mår aningen bättre idag men fortfarande rätt krasslig.

Jag ägnar mig således åt:
- sömn
- sträckkolla på avsnitten av 30 grader i februari på svtplay
- äta frukost under filt i soffan å störa mig på Malou von Siewers på morgontvn
- kolla barnkläder på Tradera (köpt vårskor åt cheetahn för 179 kr, nypris 649 => mkt nöjd)
- skriva på en jobbtext inklusive göra fina sammanställningar i excel

Stackars mig. Cheetahn å solrosen är på nåt slags specialfinvisning av nya Lillskansen.

No comments:

Post a Comment